News Created with Sketch. Geplaatst op:
09-03-2020
.

Nieuwe training: Klantcommunicatie

De tweedaagse training Klantcommunicatie is bestemd voor iedereen die voor, tijdens of na het orderproces contact heeft met de klant. 

Tegenwoordig worden er hoge eisen gesteld aan communicatie. De klant rekent op snel resultaat, snelle levertijden en wil onmiddellijk antwoord. Deze vlotte manier van communiceren noemen we Quick Response Communication (QRC) en dit is de basis van deze training. In de training ervaar je dat zowel jij, je bedrijf als jouw klant hierin een belangrijke rol  spelen. Het volgende komt onder meer aan bod:

  • klantcommunicatie in een snel veranderende wereld
  • welke plaats neem ik in in klantgerichte communicatie?
  • de boodschap van de organisatie
  • het zoeken van nieuwe taal voor mijn klantcommunicatie
  • wat kan ik verbeteren in mijn communicatie met de klant?
  • wat is mijn eigen communicatiestijl?
  • oefenen met gesprekken
  • op zoek naar de kernvraag van de klant
  • commerciële kansen creëren

 

PRAKTISCHE GEGEVENS EN AANMELDEN:

  • Locatie: Maarsbergen
  • Data: 12 en 19 mei 
  • Kosten: € 567 excl. btw.
  • Subsidie: de cursuskosten worden voor 80% gesubsidieerd.
  • Aanmelden: je kunt je aanmelden via het aanmeldingsformulier van de ECM-Academy.